7 Timmar kvar!!!

Om 7 timmar far vi! Jäklar vad nära det är nu!

Vi hade spanskaprov sista timmen. Det gick bra. Även fast det inte var på det hon sa att det var på. Men det var lika bra det. För jag kunde inte det som man skulle kunna, haha! Men jag kunde det som jag inte skulle kunna. Konstigt det blev. Men så var det. Så jag hade nog ganska tur jag. Jaja, nu ska jag packa klart det allra sista. Så det bara är att fara när jag kommer hem från ridningen. Och jag måste ju packa det som jag ska ha med mig till pappa också. För när jag kommer hem från gbg, så ska jag till pappa. Så nästa gång jag skriver är antagligen där. Om det inte blir nåt mer nu innan jag far. Men det tror jag inte att jag hinner. Jo ett. För jag vet ju var jag måste skriva. Så snart kommer ett till. Men inte sen.

Så ha det bra i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0