Baka en kaka

Jag håller på och bakar en tigerkaka. Och när jag stoppade in formen i ugnen så kom jag på att jag hade glömt att smöra formen. Jaja, hoppas att det går bra ändån. Det får vi se halv sex. Om den vill lossna eller inte. Sen blev det typ två tredjedelar med choklad, och en tredjedel vanilj. Så det blev lite ojämt. Men skitsamma. Det smakar nog gott ändå. Ätbart blir det nog i alla fall.

Sen tog jag ju några kort ute. Mest på blåsippor. Men när jag skulle föra över bilderna till datorn, så dog kameran. För lite batteri, jahapp. Så nu väntar jag på att den ska laddas. Så jag kan lägga ut bilderna. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, eller hur är det man säger? Ja, ni får vänta i alla fall. Surt för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0