Borta hela dagen

Imorse så for vi till Marielles mormor och morfar. Och där har vi varit hela dagen. Eller först så var vi ute på sjön lite. Men sen gick vi in. Vi åt tårta, och åt god mat. Vi var 14 st sammanlagt tror jag. Det har varit kul i alla fall!

När vi kom hem, så for vi direkt till mamma för att hämta skidgrejor. För imorn ska vi åka slalom. Jag tror att det blir i bydalen. Det kommer ju bli superkul! Jag har ju inte åkt slalom på hur länge som hellst. Eftersom jag var sjuk då vi skulle åka med skolan. 

Nu har jag nyss spelat lite spel på datan. Men nu börjar jag bli trött. Ögonlocken blir tyngre och tyngre. Så jag ska gå och borsta tänderna nu. Och sen ska jag sova.

Och jag vill bara be om ursäkt att det här blev det ända inlägget idag. Men jag har ju nåt att skylla på. Och jag lovar att skriva mer imorn. Även fast vi ska till bydalen. För det blir väl kanske inte lika länge som idag. Vi hörs imorn då! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0