Coca cola

 

Coca cola med frusna jordgubbar i. Supergott! Jag och Marielle tog oss ett glas förut. Vi var ju så törstiga efter våran lilla cykeltur. Vi cyklade nästan till golfbanan och tillbaka. Och min cykel är sämst. Men jag hade Marielles och hon tog min. Haha! Snäll hon är va?! Frivilligt också, lol. När vi kom hem från cykelturen så bar vi in lite flyttkartonger. Roligt att ta upp gamla saker. Mycket som man inte vill ha på rummet längre. Jag tog också in min gamla gröna byrå. Ska nog måla om den nån dag. Skulle vilja ha den lila, men vi har ju ingen sån färg, så jag antar att det blir en svart byrå också. Får väl ha en lila duk på den. Så det blir lite lila i mitt rum, mer än bara en vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0