Förlåt

Förlåt för att jag inte skrev när jag kom hem. Men jag har haft det bra idag. Det vart sol ändån. Bra det. Vi var 29 st där. Och sammanlagt så fick vi sju fiskar. Dåligt jag vet. Men Linnea fick 4 och moffa 3. Så Linnea vann. Andra året nu. Jag tycker att det är orättvist! Haha, jag fick inte en ända fisk. Menmen, inte några tårar för det inte. Jag fick ju min sol! Och tur var väl det. Det var ju också kul att få träffa släkten lite. Som till exempel Anders och Christina, dom bor ju i Norge. Och dit far man ju inte precis en helg. Utan det var väldigt längesen jag träffade dom. Så kul var väl det. Och Leif var det längesen jag såg också. Han bor ju i Piteå. Så det har varit kul. Men nu ska jag ta och sov. För jag har haft en lång dag. Och ganska jobbig dag om jag känner efter. Det är jobbigt att vara i närheten av mycket folk hela tiden. Jaja, godnatt.

Det kanske kommer nån bild imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0