God morgon!

Jag sitter här och kollar på blocket.se.
Jag drömmer mig in i hur det skulle vara att åka och hämta en hundvalp. Kul vore det. Aja, drömma kan man ju. :/


Idag ska jag till pappa! Wohoo! Det blir kul. Den här gången ska jag nog packa med mig lite mer kläder. Men jag har en för liten väska, haha! Jag kanske ska ta den stora svarta om jag hittar den. Haha! Den är verkligen stor! Men den kanske behövs. Vi får se.

Jag vet att jag har skrivit lite blogg på sistone. Men jag har ju som sagt varit sjuk. Och det är inte kul kan jag säga! Jag ska bättra mig! Och bilder ska det komma. Nu när jag ska till pappa så har jag ju webben. Och då blir det säkert en bild om dagen. Haha! Dock inte så bra kvallite. Men det bryr jag mig inte om! Sådeså ;)

Nu ska jag ta mig nån lunch tror jag. Mamma har ju köpt nudlar. Så det blir väl nåt sånt. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0