Ikväll blir det bio

Jag längtar! Även fast jag inte har nå mycket pengar. Men jag måste väl få ha lite kul? Jag har ju faktiskt lagt undan 1000kr till gbg redan. Och sen lär jag ju få fickpengar av både mamma och pappa. Så nog kommer jag klara mig. Och där blir det shopping. Jag har planerat lite av vad jag ska köpa där.

 Mascara, t-shirts, linnen, cardigan, skor

Allt det är ju såklart inte bestämt att jag ska köpa. Men jag vill ha ett par nya skor, men jag vet ju inte om jag hittar några snygga. Och jag vill ju ha kläder, för vem vill inte liksom? Och min mascara kommer nog börja ta slut tills då. Så en ny sån behöver jag också. Sen kanske man går på stan där, också ser man nåt assnyggt där, då måste jag ju få köpa det. Så jaa, man vet ju aldrig vad som händer. Sen lär jag väl slösa lite pengar på chokladhjul och sånt, när vi är på liseberg. Så pengar kommer det att gå i alla fall. Lunch kommer vi ju också få betala själv. Jag behöver ju inte vara rädd för att ha för mycket pengar med mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0