LOV!

Jaa! Äntligen lov.

Vi fick sluta 12 idag. Det blev ingen svenska heller, utan vi fick bara veta hur mycket man behövde nu för att komma in på gymnasierna. Jag behöver 15 poäng! Haha, fatta! Inte äns två G. Efter skolan så gick vi på ica och köpte fjädrar, sen for vi till mamma och hämtade cyklarna. Och det var ju jobbigt att cykla! Man har verkligen tappat dom musklerna i benen. Plus att vi hade motvind. Sen gick vi i alla fall ut och satte upp alla fjädrarna i en typ buske som vi har här ute. Det blev ju lite fint. Vi satte nån fjäder på postlådan också. Haha! Så nu har vi det påskigt här ute. Haha. Jag kanske visar en bild sen ;) orkar inte just nu. För jag ska ta mig nåt att fika tror jag. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0