Mest aktiv

Hur ofta måste man uppdatera för att komma in på mest aktiva listan? Jag tycker att jag uppdaterar väldigt ofta. Men ändå så går det inte. Måste man ha många besökare också för att komma in på mest aktiv. Eller är det bara hur ofta man uppdaterar? För om man måste ha mycket med besökare så kommer jag ju aldrig komma upp på den listan. Jag hade ju planerat det här så bra. Jag skriver massa inlägg om dagen, och då kommer jag på mest aktiva listan, och då får jag automatiskt fler besökare. Vissa får ju massa besökare, och då skriver dom mer, och hamnar på den listan. Så kan man ju också göra. Fast det är nog inget för mig. Jag kommer nog inte få flera tusen besökare om dagen. Det är väl bara i mina livligaste fantasier. För det kommer aldrig att inträffa.
Haha! Tänk om jag sitter här om nåt år, med 50000 besökare om dagen. Fatta vad coolt?! Och då har jag nu suttit och drömt om det. haha! Det vore lite komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0