Min byrå

Just nu har jag lådorna lite utdragna för att dom ska torka riktigt innan jag stänger dom. För jag vill ju inte att den ska torka ihop så att jag inte kan öppna den sen igen. Men ni kan ändå få en bild på den. Handtagen passar ju superbra till det svarta tycker jag! Ser ni inte hur coolt det blev? Jaja, jag ska sluta skryta nu. Men lite stolt får jag väl vara. Haha! Här kommer bilden i alla fall. Efterom det är svart bakgrund också så syns den inte så bra på bild. Men det kan jag inte göra något åt. Så det får ni ta. Varsågod.



Nu ska jag nog ta en morotskaka. Anneli har ju bakat idag. Och man måste ju passa på medans det är kvar. För i det här huset äter vi kakor och sånt hur mycket som hellst. Haha! Men vi hörs senare då! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0