Bdb, Fb

Idag på datorkunskapen fick vi inte göra så mycket. Vi skulle skriva typ 250 ord om sig själv och lite saker. Det gick snabbt för mig. Så sen fick man göra typ vad man ville. Så då bytte vi lite msn,bdb och fb. Så nu har jag lite fler vänner där. Haha. Ja, min blogg har blivit världens tråkigaste blogg eller nåt. Så min blogg går snart i konkurs, moahaha. Menmen, jag fortsätter att skriva även om jag är den ända som läser. Haha. Ja nu ska jag typ gå in på facebook.

Dagens skämt: Vilken lunch, men vilken lunch.

Haha, jag skulle säga "vilken är lunchen? Men vilken lunch!" För det var två långa raster på schemat, så jag visste inte vilken av dom som var lunchrasten. Och sen tyckte jag att lunchen såg kort ut. Så då skulle jag säga, men vilken kort lunch! Men jag var typ så trött, så jag inte kunde prata eller nåt. Haha. Och Emma tyckte att det var jättekul, vilken lunch, men vilken lunch. Så vi fick skrattattack då. Vi satt och gapskrattade så tårarna sprutade. Nej, men nästan. Skrattade gjorde vi en stund i alla fall. Haha! Ja, det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0