Började att göra en

Började att göra en design. Men den blev misslyckad. Så jag bytte tillbaka till den gamla.

Jag har inte tålamod till att börja på en ny nu. Så det får bli en annan gång. Och det är ju extra jobbigt när man ska byta färg på bloggen. För då måste man ändra precis allt. Alla länkars färg. Rubriker, signaturen som finns efter varje inlägg, everything. Och det tar ett tag. Så det får bli en annan gång.

Nu ska jag ta mig en banandrink, sen ska jag göra nåt annat. Orkar inte sitta vid datorn. För nu blev jag på dåligt humör. För det gick bara fel hela tiden då jag skulle göra headern. Så jag tror det tog dubbelt så lång tid än vad det brukar. Och sen blev den misslyckad. Cp.

Nu är det bäst att jag går innan jag slår sönder datorn. Närå, men herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0