Dissalista

Det är så svårt att komma på nåt att hissa. Så nu fick det bli bara en dissalista. Men ni får en hissalista imorn.



Mitt tangentbord:
Jag vet, jag säger det hela tiden. Men det är verkligen jobbigt. Det tar dubbelt så lång tid att skriva ett inlägg.

Kliva upp tidigt:
Jag kommer att få kliva upp jättetidigt varje morgon fram över. Det kommer att bli jobbigt. Det är inte kul.

Sluta klockan 16 första skldagen:
Hur tänker dom när man ska få sluta kl 16:00 första skoldagen?  Taskigt tkr jag.

Inte få ett sommarjobb:
När man inte får ett sommarjobb så klarar man nästan sig inte på pengarna man får. Och närsta år får jag inte månadspeng heller. Då måste jag ha ett sommarjobb! Annars överlever jag inte. Helt seriöst.

Att äcklig mat är nyttig och god mat är onyttig.
Hur fel låter inte det? Bara för att man ska bli fet. Och behöva äta äcklig mat. Det borde vara tvärt om.

Bebisar på sims2.
Man kan inte klicka på dom för att veta hur dom mår. Utan det förväntar dom sig att man ska veta ändå.

Endast en kille i min klass.
Har ni hört nåt så tråkigt? Bara en kille. Men vad hade jag förväntat mig när jag väljer häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0