Förnyelse

Nu har jag förnyat min header lite igen. Men jag blev inte riktigt nöjd ändå. Inte så bra kvallite. Och nästa gång vill jag nog ha en annan färg. Lite less på rosa nu. Men isf så måste jag ändra så mycket. Nästa gång blir det nog. Hmm, grön? Eller blå kanske? Vi får se. Tror jag tänker fixa den imorn. Men sen blir det nog mer ändringar. För jag vill ju ha lite fler nya bilder. Då jag har lugg. Så man ser att det är nyare bilder. Men då måste jag ju bli nöjd på massa bilder.

Men nu ska jag göra mig iordning, och gå och lägga mig.

Jag vill bara säga en rolig sak, som alla antagligen redan vet om. Dessies blogg är avstängd igen! Moahaha. Undra vad hon har gjort nu då? Hahaha, roligt var det.

God natt


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker den blev riktigt bra ;)

2009-08-14 @ 06:45:42
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0