Första dagen avklarad

Det gick bra idag. Fick ju åka med mamma ända till torsta, så det gick ju bra. Och det var superlätt att hitta till A-salen. Det var bara att gå in i huvudentrén, och en trappa upp. Easy. Jag hade det kul i alla fall. Superbra och mysig skola. Synd att den inte var lite närmre. För det var lite jobbigt med bussarna. Men det gick bra.

Imorn börjar jag kl 8:20 Så jag åker med mamma in till stan. Sen tar jag bussen till ås kl 07:55. Yeaha! Blir till att kliva upp vid halv 7 då. Inte lika tidigt som jag trodde, haha :P Skulle jag ha behövt åka buss till stan också, så skulle jag behöva kliva upp halv 6. Yees. Haha. Men det gick bra. Nu ska jag läsa bloggar, som vanligt. Moahaha. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0