God natt



Orkar inte sitta uppe längre nu när alla har gått och lagt sig. Marielle, Anneli och Marcus far till sthlm imorn. Lyllos dom. Så dom ska upp typ halv fem eller nåt imorn bitti. Dom kommer säkert att ha jättekul! Sen far dom till helsinke. Haha. Ja, kul kommer dom nog att ha! Linnea sover nog, och pappa jobbar. Så här är man ensam.

Imorgon är jag nog också ganska ensam hemma. Linnea ska på stan med farmor. Så hon är borta innan jag vaknar. Och det är pappa också, för han ska jobba. Och Marielle, Marcus och Anneli också. Så det är bara jag och Charlie. Men jag ska ha en pyssla-om-mig-själv-dag imorn tror jag. Så jag känner mig riktigt fixad till skolan. Fast den är ju inte förns på måndag. Så jag får nog ha en till sån dag innan skolan börjar. På tal om skolan, den börjar ju snart! Jag är faktiskt väldigt nerväs. Allt blir ju nytt. Ny skola, ny klarr, ny typ av pluggande. Ja, allt. Jag får ju tex åka buss till skolan. Vilket jag aldrig gjort förut. Och påtal om bussåkning. Jag kommer behöva kliva upp halv 6, för att kunna ta bussen till stan halv 7, för att ta bussen till ås halv 8. Men det är ju om jag börjar 8. Och det gör jag inte första dagen. Och förhoppningsvis inte dom andra dagarna. Håll tummarna för mig.

Jaja, godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0