Hissa & Dissa



Min frisyr. Det känndes lite ego. Men jag gillar faktiskt min frisyr nu. Rak lugg och lockigt hår. Faktiskt ganska fint. Och inte allt för avancerat att fixa för mig. Eftersom jag har självlockigt hår. Så det är bara att platta luggen. Och det tar max fem min.



Fjortisbloggare. Tänka sig att jag hissar det? Men det är faktiskt bara för att dom är roliga att läsa. Speciellt dom kända just nu. När det är bloggkrig. Man skrattar ju nästan varje dag åt dom. För att dom skriver nåt helt konstigt. Och sen alla kommenterer dom får. Det är också jättekul att läsa. Haha!


Dom som blir kompis med kända bloggare på Facebook. Haha, varför? Man är ju inte precis vän med dom. Hur skulle det se ut om jag var kompis med typ Dessie eller Kissie på fb? Haha, roligt. Och dessutom så tror dom bara att dom är kändare när man blir vän med dom. Nej, sluta med det.

Idomin på läpparna och snoddar runt benen. Fjortisar med andra ord. Om ni har snoddar runt benen bara för att få tightare byxor, varför inte ha dom i samma färg som byxorna? Eller ännu bättre, köp dom tight från början eller sy in dom. Och sen dom som går runt med idomin på läpparna. Lol på dom. Det ser ju förjävligt ut.

 

Kommentarer
Postat av: Brownie♥

Håller med, riktigt fult.

2009-08-17 @ 19:30:03
URL: http://brownheaded.blogg.se/
Postat av: ida

Sv: så lite så :)

2009-08-17 @ 19:38:41
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: CARRO

Har frågestund på bloggen, om du vill fråga mig nåt så gör de :)

2009-08-17 @ 20:57:04
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0