Hissa och dissa



Småsyskon som inte kan nåt själv. Min syrra är ett sånt småsyskon. Hon kan aldrig göra nåt själv. Hon måste alltid fråga om hjälp när hon ska göra nåt. Utan att hon äns har provar innan. Jobbigt är det.

Dyra utlandsresor. Varför måste man vara rik för att kunna åka utomlands? Dom borde sänka priserna lite. Jag, Marielle och Ebba hade tänkt åka utomlands nästa sommar. Men det kostar typ hur mycket som hellst. Så jag måste spara alla pengar jag har. För jag får ju inget barnbidrag nästa sommar heller.

Sega datorer. När man har haft sin dator i nåt år, så börjar den bli drygare. Det är störigt. För man vill ju ha en så snabb dator som möjligt. Det är jobbigt när man måste vänta flera minuter på att en sida ska laddas.



Spårvagnar. Det borde dom ha överallt i stället för bussar. För då kan man bara hoppa på utan att betala om man nu törs det. Och det är mycket roligare att åka spårvagn. Det gillar jag.

Hårfönen. Den som uppfann hårfönen var en smart person. H*n(jag vet ju inte om det är en hon eller han) vill jag ge mycket beröm till. Om man har bråttom och måste duscha. Så vill man kanske inte gå med blött hår. Ja då har man tur att man har en hårfön. I love it. För mitt hår ser cp ut, om jag inte har fönat håret uppochner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0