Hissalista

Nu kommer hissalistan ni alla väntat på idag :)



Att Marielle är hemma.
Det var så tråkigt när hon var borta i Finland. Jag hade inget att göra om dagarna. Ja, det var tråkigt helt enket.

Banandrink.
Ja, jag säger det igen, det är så gott! För en person: En banan, 2,5dl mjölk, två msk socker, 1 tsk vaniljsoker. Mixa!

Att skratta.
Det är så skönt att få skrattatacker ibland. Bara skratta tills man inte har några tårar kvar. Jag älskar det.

Pengar.
Man kan göra så mycket roliga saker när man har mycket pengar. Man kan göra i princip vad man vill. I love money. Men tyvärr så har jag alltid för lite av det. Haha.

Fransk manikyr.
Det är snyggt! Men svårt att göra. Så det är det dåliga med det. Men naglarna ser mycket fräschare ut om man har målat vita tippar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0