Morning

God morgon, eller det var ett tag sen som jag vaknade. Men eftersom det är första inlägget på dan, så känns det som att jag vill säga god morgon.

Nu på morgonen har jag hunnit gjort ganska mycket. Gett Charlie mat, gått ut med charlie. Duschat, ätit frukost. Fönat håret, plattat luggen. Sminkat mig, ja massor med saker. För klockan är ju ändå bara typ 12! Så det är bra för att vara mig. Nu ska jag bara läsa bloggar lite snabbt. Sen ska jag göra nåt annat. För idag ska jag ha en dag då jag inte ska sitta vid datorn så mycket. Haha, lycka till Jullan. Menmen, försöka går ju alltid. Och jag har ju haft en bra början på dagen.

Marielle har i alla fall kommit fram till sthlm. Så dom håller säkert på och shoppar för fullt nu. Roligt, roligt. Näe, nu ska jag läsa lite bloggar. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0