Morning

Nu har jag och Marielle precis ätit vår dagliga frukost. Som består av en banandrink, och en gene macka. Det är gott.

Jag har träningsvärk i rumpan. Så jag antar att den där powerwalken hjälpte. Det gör ont när jag går.

Nu står Marielle i duschen, och sen är det min tur. Så idag kan det nog bli nån bild. För nu lär jag ju fixa luggen. Igår fixade jag inte luggen, för vi skulle bara träna och vara inne. Så det kändes onödigt. Men idag ska jag fixa luggen!

Vi hörs senare. Och idag ska jag nog lägga in nån hissa och dissa lista. Men jag har mest bara saker som jag vill dissa. Så jag måste komma på nåt att hissa. Men det ska jag nog göra. Så kom tillbaka lite senare idag, så ska jag göra en lista.

 Bye


Kommentarer
Postat av: ida

Oh, va fin blogg du har! :)

2009-08-17 @ 11:21:56
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: karro

Villken sida är du med på för att skaffa pengar till bloggen där man kan vara under 18? xD

2009-08-17 @ 13:53:28
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0