Skola/schema

Mitt schema ser väl hyffsat bra ut. Slutar 15:15 mån,tis,ons. Och 17:05 tors. Och typ vid halv elva elva på fredag. Men mitt schema ändras varje vecka. Så det kommer inte att vara fasta tider. Men torsdagar kommer alltid vara långa och fredagar korta. Så det jämnar ut sig lite. Sen får jag massa rabatt på ridkläder och sånt. Typ halva priset på ridskor. Och jaa, massa rabatt. På allt från sadlar, ridkläder och träns till ostar och blommor. Ganska roligt. Sen får jag rida gratis när jag vill på vålbacken. Både med egen häst och med skolans hästar. Så på helger kan jag ju vara där om jag vill. Ja, det blir så bra så!

Men nu ska jag äta bullar och dricka mjölk. Vi hörs. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0