Soffpotatis

Ja, det är vad jag har blivit den här sommaren.

Jag och Marielle skulle ta en cykeltur till ica och köpa dipp. Snacka om sämst kondition jag har! Jag har ju inte tränat nånting på 10 veckor. Så vad hade jag tänkt mig? Nej nu måste jag skärpa mig. När skolan börjar ska jag träna oftare. Typ, ta en joggingtur när jag har tid. Om det inte blir för långa skoldagar vill säga. Eller då lär jag ju också hinna. Inga bortförklaringar nu!

Haha, orka jogga. Det känndes jobbigt nu! Skulle jag aldrig orkat. Men om jag fortsätter att tänka så, så lär jag ju aldrig komma i form.

Det låter som att jag är värsta fettot! Haha! Köpa dipp, orkar ingenting. Moahaha. Nej så är det verkligen inte. Jag skulle nog orka, om jag ville. Men jag är inte motiverad alls! Om jag hade börjat sett bilringar på mig själv så hade jag nog varit mer motiverad. För då skulle jag vilja få bort dom mer än någonsin.

Börja träna ska jag göra. Men jag vet inte vad jag ska göra, eller hur ofta.

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack :)

2009-08-14 @ 21:52:28
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0