Tur att jag åkte på skolan

Tur att jag åkte på skolan fast jag mådde illa. Det gick över när jag kom in till stan. Jag tror det var för att jag var nervös eller nåt. Jag vet faktiskt inte. Men idag började ju alla 2or och 3or. Så det var väldigt mycket folk där. Överallt var det folk. Våra första lektioner började idag också. Vi hade först hästkunskap. Typ? Minns inte riktigt vad det hette. Men då fick vi bara intervjua varandra, och sen berätta det för klassen. Sen var det lunch. Typ färs i ugn? Haha, roligt namn. Men det var typ köttfärs med senap och fetaost. Inte så gott måste jag säga. Jag hatar senap, och det var typ bara senapen som smakade nåt. Så jag åt potatis med typ creme fresh. Haha. Sen var det nyponsoppa till efterrätt. Och jag tycker inte så mycket om nyponsoppa, men det var godare än maten iaf. Ja efter det så skulle vi ha Biologi i 3 timmar. Men vi fick bara sitta och diskutera tre och tre om nåt papper. Och sen slutade vi. Så vi hade väl det i 50min. Eller nåt. Haha. Så nu är jag hemma. Sitter och äter en macka. För imorse var jag ju så illamående så min frukost bestod av en halv macka. Yes. Och sen var ju inte lunchen så god heller. Men jag var inte så farligt hungrig ändå.

Det är tur att det är fler än jag som måste åka två bussar till ås. Det är ju en tjej som bor i Torvalla. Så henne brukar jag sitta och prata med när jag kommer tidigt till stan. Slipper man sitta själv, och dö av tråkighet. Haha. Men nu ska jag äta upp min macka och logga in på facebook. Vi hörs snart. Och bara så ni vet så blir det inte nån dagens outfit idag. För jag har så tråkiga kläder så jag tror jag dör. Ett par helt vanliga jeans, linne och kofta. Haha. Menmen. Ni fick ju i alla fall veta vad jag hade på mig. Moahaha. Jaja, hej då.



Typ världens fulaste blid. Men min blogg är tom på bilder just nu. Så bara för att så fick den här bilden komma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0