Vilken kväll!

Jag hade det sjukt bra igår. När det var Lady Gaga så var det väldigt trångt och alla hoppade och sjöng. Det var ju kul! Men lite svårt att få luft. Ibland kom det ju nån vindpust, då var det bara att ta ett ljupt andetag. Haha. Jag har nog aldrig kännt mig sådär kort förut! Haha. Men jag hade sjukt kul i alla fall. Lady Gaga hade ju sina egna idéer om vad hon skulle ha för kläder. Men det var riktigt roligt att se. Jag hörde nånting om publikrekord? Det skulle i alla fall inte ha förvånat mig. För det var sjukt mycket folk där. Lite regn kom det. Men bara i typ fem minuter eller nåt. Sen hade vi himla tur med vädret. För det var ganska fint. Och jag tyckte det var tur att det inte var soligt. För då skulle man nog ha dött av värmen. Åkte också två karuseller. Haha. Blev illamående, men det gick över efter ett tag. Även fast man blev magpumpad av allt folk. Haha. Men det var en himla kul kväll! Längtar redan tills nästa år. Eller kanske inte. Det lär ju inte vara lika stora artister där då. Aja. Jag gick väl och la mig vid tre halv fyra igår. Och jag vaknade halv två imorse! Trodde inte att jag kunde sova så länge.

Idag ska jag väl packa. För imorn far vi på semester. Hoppas det blir bra väder. Men det blir det nog. Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0