Vill ha


En skepparjacka. Har inte bestämt vilken färg än. Röd, lila, eller svart? Ääh, jag vet inte. Men jag vill ha en sån iaf.


Dom skorna. Jag har ju tittat på dom förut. Men nu var det rea på dom. Så dom vill jag ha. Söta.

Och sen vill jag ha massa nya höstkläder. Men jag vet inte om jag kan använda så mycket pengar till det. För jag måste spara lite pengar i månaden. Eller, så mycket som möjligt. För jag och Marielle vill åka utomlands nästa år. Och kanske ta med oss Ebba också. En sak jag vill ha, är en utomlandsresa för 4 personer. Och massvis med pengar. Kan ingen bara ge mig det? Haha.

Kommentarer
Postat av: Joanna gabrielsson

Sv: Jag förstår hur det känns, man är så nervös inför gymnasiet, jag kommer få åka buss i en halvtimme.. jobbigt :P Förstår också att du inte vill välja om :/ Vad ska du gå?



Jackam var skitsnygg :)

2009-08-13 @ 14:52:23
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0