4:de advent! ♥

Idag är det fjärde advent! Jag och mamma har precis druckit glögg och ätit pepparkakor och lussebullar. Och vi tände fjärde ljuset! Nu är det nära!

Imorn så är det en vanlig skoldag. Sen på tisdag så ska vi först se nån film. Och sen skulle vi ha några små tävlingar, som man kunde vinna fina priser på. Och efter det är det jullunch! Undra om det är värsta julbordet? Det tror jag. Haha. Och sen efter vi har ätit det så är det jullov! OMG! Då är det bara 2 dagar till julafton. Kan ni tänka er?! Jäklar vad fort det har gått. Nyss sa vi ju att det var precis en månad till Kalle Anka. Och nu i torsdags sa vi att det var precis en vecka till Kalle Anka. Herregud! Tur att jag handlade klart alla julklappar på samma gång. Annars hade jag inte hunnit handla dom tror jag. Igår så bakade jag och Linnea pepparkakor och ischoklad. Så nu har vi massor med kakor och sånt till jul. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske blir det så att jag städar mitt rum lite? Kan ju behövas... Jaja, jag avslutar med en fin bild från imorse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0