Färgat ögonfransar

Jag tog och färgade ögonfransarna själv. Annars skulle det aldrig bli gjort. Det var lite läskigt, men det gick. Dock blev inte alla fransar färgade helt, men skit samma. Bättre än innan.

 Utan mascara

 Med mascara

Varför färgar jag ögonfransarna när jag ändå använder mascara?
Jo, det är för att när jag har ljusa ögonfransar så behöver jag mer mascara. Jag måste hålla på längre för att ögonfransarna ska vara helsvarta. Men om jag istället färgar dom svart innan, så gör det inget om jag missar nån ögonfrans med mascaran. Och sen är det ju snyggare när man är nyvaken. Om jag har ljusa ögonfransar när jag vaknar ser jag tröttare ut än jag egentligen är. Men bara för dom är svart så ser jag ju inte piggare ut. Utan jag måste ju ha lite mascara också. För det blir betydligt snyggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0