Hemma...

Äntligen. Känns som att jag inte har varit hemma och tagit det lugnt på väldigt länge! Först var det ju julafton. Då var jag hos pappa. Jag fick min efterlängtade epilator. Jag fick också ett par chaps. Och sen massa småprylar. Bla en mössa och presentkort. Sen på juldagen åkte vi till mamma. Så hade vi lite julklappsutdelning där. Då fick jag mig en navelpiercing. Och jag fick också sånna här pärlor till naglarna. Eller vad det är. Sen for vi till momma och moffa. Där fick jag en sån här rubiks kub. Sen följde jag med Jonathan hem. Så sov jag där. Vi spelade lite guitarhero, och data- och tvspel. Sen fick jag damp på att jag aldrig klarade kuben. Så då sökte jag efter lösning på datan. Haha. Och dååå fick jag till den. Men nu är jag i alla fall hemma. Efter några dagars julfirande. Men jag är nöjd över vad jag har fått! Kul att träffa hela släkten på mammas sida. Det är inte ofta det. Endast vid jul. Så då var dom här från Norge, och Piteå. Trevligt trevligt.

Och juste. Lyssna på Molotow! Haha. Sök typ på spotify. Det är i alla fall min kusins killes band. Han är den som sjunger. Tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0