Isvak

Idag på skolan så var det en lektion. Sen gick vi upp till ip, för där skulle vi träna att dra oss fram med isdubbar. Sen gick vi ner till sjön. Där badade några. Det var kul att kolla på. För det var några som inte alls kunde prata när dom var där nere i vattnet. Det lät lite roligt. Men jag ska väl inte säga nåt, för jag badade ju inte äns. Men sen slutade vi klockan tio över tolv. Då kom pappa och hämtade oss. Skönt det, för jag hade inte lust att gå hem. För jag frös så om händerna och fötterna. När vi kom hem så lunchade vi en varsin pizza. Gott men mättsamt. Och efter det så har vi typ bara suttit vid datorn. Ikväll ska ju Marielle på dans igen. Då tror jag att jag ska passa på att färga mina ögonfransar, om mamma har tid vill säga. Det hoppas jag. För jag har skjutit på det hur länge som hellst. Om jag hade färgat då jag tänkte först så skulle jag ju ha varit tvungen att färga om nu. Så jag har haft ljusa ögonfransar ganska länge nu. Det är ganska störande med ljusa ögonfransar, för det är typ hur svårt som hellst att täcka med mascara. För har man svarta ögonfransar så syns det ju inte lika väl om man har missat längst in på ögonfransarna. Aja, nu ska jag nog ta och göra nåt annat. Vet inte vad men. Kanske läsa nån blogg om jag har lust. Eller jag har ingen aning. Vi får se. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0