Korvförsäljning

Idag på skolan så hade vi tre prov. Först hade vi ju engelskaglosor, och det kan man ju inte kalla prov men. Sen hade vi HKprov. Jag tycker att det gick hyffsat bra. Jag hoppas det i allafall. Efter det så hade vi bildprov. Och det tycker jag inte gick så bra. Men jag borde ju få G i alla fall. För jag kunde ju typ dom tre första i alla fall. Jo man kan ju bara hoppas på det bästa.
Idag efter skolan så gick jag och Marielle en runda och sålde korv. Då gjorde vi också en god gärning(?). Det var en gammal gubbe som hade en rullator, han hade ramlat och tog inte sig upp. Så jag och Marielle tog en varsin arm och lyfte upp han. Vi sålde i alla fall tre korvar tillsammans. Ingen var ju typ hemma. Så vi får ju fortsätta nån annan dag. Vi ska ju sälja 8 var. Jag har sålt fyra.
Men nu ska jag ta och hitta på nåt kul. Vi hörs nån dag. Imorn ska jag i alla fall på konfirmation. Jonathan ska ju konfermera sig. Ja, då vet ni det. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0