Nationella prov

Idag var det ju nationella prov i svenska. Det gick nog bra, hoppas jag. Jag skrev om den där bilden. Ni som går i nian vet vad jag pratar om. Det blev en liten saga, haha. Hoppas bara att den duger. För jag skrev ju inga egna tankar precis. Men det kanske man inte behövde heller.

Vi hade också skidor på jumpan. Det var ju ganska kul. Vi åkte i skogen, och i massa nerför. Ganska läskigt. Jag filmade när Ebba och Marielle åkte i en skogsväg. Den var läskig, för det gick asfort i den. Och när jag filmade så stog jag typ i mitten av den backen. Så sen var jag ju tvungen att åka ner den sista biten. Det gick ju ganska fort! Och sen så kom vi sent till slöjden. Där gjorde jag klart min kudde i alla fall! Äntligen. Men jag fick ju såklart inte ta mad mig den hem. För den skulle ju hänga på nån himlans vägg i en vecka först. Aja, nästa gång!

Men nu ska jag ta och chatta lite tror jag. Japp, men ni får ha det bra sålänge. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0