Pilatesen var inställd

Pilatesen var inställd IGEN. Så nu sitter jag här i stället. Tack Marielle för att jag får låna din dator! (om jag nu får det :P) Men det gör jag i alla fall. Jag har inte så mycket att skriva. Men vi har typ hundra prov den här veckan. Så det blir en massa plugg. Imorn är det i alla fall isvak. Jag ska inte bada, men jag slipper ju lektioner ändå. Ebba kanske skulle bada. Men hon börjar ångra sig. Men jag hopps att hon badar. Skulle ju vara kul att se. Ja, men nu kommer väl snart Marielle hem. Så då ska jag väl tillbringa lite tid med henne. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Antagligen inte mycket.
Jo jag läste ut min bok nyss. Den var bra! Jag tror jag vill ha fortsättningen på den. Om det finns nån. Men det tror jag. Boken hette i alla fall "Hur kär får man bli?". Jag tror att jag ska skriva en bokrecention(?) om den på skolan i alla fall. För på skolan håller jag på och läser en klassiker. För det måste man. Och man ska läsa typ minst två böcker per termin. Men nu ska jag ta och avsluta här. Vi hörs väl nån dag! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0