Vilken sovmorgon!

Nu har jag precis vaknat. Men jag hade ju inte tänkt att sova så länge. För sen ska vi ju iväg och kolla på tapeter. Och jag vet inte vilken tid. Så jag ska nog skynda mig och äta frukost. Så jag är klar när vi ska åka. Men Linnea sover faktiskt fortfarande. Eller nu har hon vaknat. Efter vi har varit och kollat på tapeter tror jag att jag ska sälja lite korv. För jag skjuter ju på det hela tiden. Och jag vill ju inte göra som Danne gjorde förra gången vi skulle sälja korv, han sålde alla åtta(?) dagen innan vi skulle lämna in listan. Inte så smart gjort tycker jag. Så nu måste jag ju börja sälja lite. Men jag vet ju att jag kommer sälja två i alla fall. Haha. För mamma och pappa lär väl ska köpa en varsin. Eller det tycker jag att dom måste. Det som är bra med domdär korvarna är ju att dom är goda. Annars så skulle jag ju inte vilja sälja dom. Och inte köpa en själv. Nej men nu måste jag ta och äta frukost. Så jag skriver väl sen. Vi hörs! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0