Bad

Idag på skolan så hade vi bad. Igentligen så skulle vi få bada fritt hela lektionen. Men vi fick bara göra det i typ en kvart. Den andra tiden så simmade vi typ 17 längder. Innan vi skulle gå ut till simhallen så skulle jag tvätta bort mascaran. Och då blev jag helt röd under ögongen. Asså typ, vilken färg har brandbilen? Också var jag typ så hela lektionen. Ååh! Aja, nästa gång så ska det inte bli så. Då tänker jag ta vattenfast mascara, som Marielle var smart nog att ha. Då behöver man inte äns tvätta bort den.
Ikväll så är det Pilates. Det ska bli kul. Eller kanske inte kul, men det är ju bra. Man tränar ju magen mycket där. Så då får man finare mage tills i sommar. Då man ska gå i bikini hela tiden. På tal om bikini. Sara hade en likadan bikini som mig! Fy, faan. Tur att hon hade med sig sin gamla också. Så fick hon ha den. Nu måste jag ju köpa en ny bikini. Hmm... Ja tills nästa måndag då. *suck* Jag kan ju kolla lite på HM:s hemsida. Fast jag hinner nog inte få den tills på måndag om jag beställer en. Jag får nog åka in på stan nån dag. Jag behöver ju bara en överdel. För jag har ju redan svarta bikinitrosor. Ååh, jag som gillade min bikini. Varför skulle Sara köpa en likadan för?

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0