Bridewars

Jag, Marielle, Ebba och Sara ska iväg och kolla på bridewars ikväll. Så jag ska snart äta. För jag ska ta en buss klockan fem. Och jag vill ju inte vara mätt när vi väl är där heller. För då orkar jag ju inga popcorn.
Idag känns det som att jag har ätit hela tiden. Först frukost, sen lunch på skolan.  Och lunchen var ju god så då blev jag mätt. Och direkt efter det så hade vi HK. Där gjorde vi matpaj. Och den blev också god. Så då åt man ju av det också. Så då blev man ännu mättare. Och nu ska jag äta igen. Hmm, snacka om mätt jag kommer vara. Och sen blir det ju popcorn. Men nu är det mat, så jag ska ta och duka fram. Och efter bion så far jag ju till pappa och är där över helgen. Så jag skriver nog inte på ett tag tror jag. Men ha en bra helg! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0