God natt

Tänkte bara säga gonatt! För nu är jag trött. Och imorn kan jag ju inte lägga mig allt för sent. För då ska jag ju upp till skolan. Det blir väl kul att träffa kompisar. Men jag orkar inte plugga en massa. Det är så jobbigt. Jag längtar tills jag börjar på gymnasium. Då får man typ "börja på nytt". Men ändå inte. Det blir nog kul. Jag hoppas att man kan bo där. Typ som internat. Det vill jag. *Hoppas* *hoppas*. Nej men det vore kul. Träffa nya kompisar och så. Och jag orkar ju inte åka buss på morgonen. För då måste jag ju byta buss och så. Jag får väl höra med dom på torsta. Eller är det nån som läser min blogg som vet om man kan bo där?

Vill gärna det..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0