Kött och potatis

Nu har jag nyss ätit kött och potatis. Gott var det.

Jag var ju på stan idag. Jag köpte en parfym. Roxy. Den luktade gott, och kostade endast 199kr. Så det var ju bra. Marielle köpte en fin t-shirt, foundation och massa mer. Och vi fikade på törnes som jag förutspådde. Jag tog en kladdkaka. Marielle tog en räkmacka. Gott. Ikväll skulle vi ju hälsa på nån. Och det blir min moster, och mina kusiner. Men jag håller typ på och bli sjuk. Och det hoppas jag verkligen inte. Jag fryser och är alldeles varm i ansiktet. Men jag vet inte. Hoppas inte. Jag sov en halvtimme när jag kom hem. Skönt var det. Så jag är ju lite piggare. Men jag vill verkligen inte bli sjuk. Det har jag inte tid med. Aja, hoppas att jag håller mig frisk. Det tänker jag. Vi hörs sen, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0