Skoter&Fyrhjuling

Nu är jag hemma hos mamma. Jag har ju varit här ganska länge men nu så har jag tid att sitta vid datorn. Idag har jag/vi i alla fall åkt skoter och fyrhjuling. Först så åkte Linnea fyrhjuling med pappa, och jag åkte skoter med Marielle. Det var kul. Jag och Marielle höll på att vicka en gång, haha! Sen på hemvägen så åkte Linnea skoter med pappa, och jag körde fyrhjuling med Marielle sittandes bakom mig. Det var lite läskigt för man slirade typ hela tiden. Men hem kom vi. Och kul hade vi. Men man stinker så när man kommer hem. Min jacka ska få hänga ute en stund nu. Men jag vill inte att den ska hänga ute hela natten för då är den så kall när man tar på sig den imorn. Klockan nio så ska vi kolla på trollkarlarna igen. Det är ju superroligt! För man får se saker som man aldrig skulle kunna förutspå.

Igår så var jag och Marielle på stan. Vi köpte oss ett varsitt par cheap monday jeans. Eller jag fick dom av pappa! För han betalade dom åt mig. TACK så mycket pappa! Sen gick vi och fikade på törnes. Vi tänkte ta en varsin semla. Men när vi stog i kön så tyckte vi att mackorna såg så goda ut. Så då tog vi oss en varsin macka. Jag en med varmrökt lax på. Och Marielle en med räkor. Den var supergod, men man blev väldigt mätt av den. Och när vi skulle gå, så ska man ju he brickan på en sån där sak. Och då vickade såklart min glascolaflaska. Så den gick i tusen bitar. Och då jag skulle säga till i kassan om en sop så hade hon redan sett det och sa åt mig att dom skulle ta hand om det. Så då gick vi. Vi köpte oss också en varsin rem. Sån där godisrem. Mums! Men nu ska jag platta håret lite snabbt så jag inte behöver göra det så mycket imorn bitti. Och sen blir det ju teve för min del. Så vi hörs senare. Antagligen imorn. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0