Storsjöbadet med Marielle, Linnea & Marcus

Ja igår var jag på storsjöbadet igen. Den här gången med Marielle, Linnea och Marcus. Det var kul. Vi åkte mycket rutchkana. Ja, och på torsdag så har vi simning på jumpan. Det blir ju inte så världskul. Visa sig halvnäck för hela klassen. Aja, vill man ha betyg i det så får man ju strunta i alla anda. Låssas att man är helt själv där. Näe, det skulle inte vara så kul. Men ja, ni fattar.

Idag fyllde ju Marielle år, så då har vi haft lite främmande. Så idag har jag ätit tårta. Och jag brukar ju inte gilla tårta. Men den här var faktiskt god! Marielle fick ett spel till xbox som var typ som singstar. Alltså man skulle sjunga, och då skulle det vara rätt tonart. Det var kul. Så idag har jag typ sjungt hela dagen. Och låtarna som vi sjöng var ju inte så världslätta heller. Typ "no one". Den måste man ju sjunga jätteljust på. Ganska svårt när man inte har en röst som räcker till, haha.

Just det! Jag vill ju tona min utväxt. Helst innan skolan börjar. Så jag kanske borde göra det imorn. Jag ska fråga mamma om hon har tid imorn. Vi får se om det blir eller inte. Japp, men nu tog det tid att skriva. Jag är trött så jag skriver fel hela tiden. Samtidigt som jag chattar med nåra på msn. Så då måste jag ju pausa och sen börja skriva igen. Så jag glömmer ju vad jag skriver om. Aa, men nu ska jag busa lite med katten. För han verkar så rastlös. Sen ska jag kolla på teve, mamma och Linnea kollar på nån rysare. Den verkar läskig. Skriver när jag har tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0