Charlie

Det blev en promenad med Charlie. Upp till vikvallen och tillbaka. Inte superlång. Men Charlie blev lagomt trött. Anfådd som om han höll på att dö. Så den lilla biten räckte bra. Jag tänkte på att lägga upp en dagens outfit idag. Men det kändes onödigt. För jag har ett par helt vanliga jeans och ett grått linne. Tråkigt, jag vet. Och nej, det är inte för varmt för att ha jeans här. Det är faktiskt lagomt. Solen skiner, så det värmer ju lite. Men annars så är det kallt här. Nu ska jag fila ner naglarna, dom ser ju förjävliga ut.

Jag funderar på att göra gelenaglar. Men jag vet inte vart man kan göra det, eller hur mycket det kostar. Plus att jag vill inte slösa allt för mycket pengar på sånt. Måste ju ha pengar till yran.

Kommentarer
Postat av: Gina

måste ju bara fråga dig om en sak. i kommentarfältet så har ju du skrivit en egen text och samma sak med skicka knappen. jag har varit inne på sidan designa din blogg men det funkar ju inte alls att följa hans instruktioner:S eller så är det bara jag som inte fattar. Du kan inte hjälpa mig lite? Blir galen här på andra sidan dataskärmen:P

2009-07-22 @ 14:11:20
URL: http://jejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0