Dissa

 Jag dissar att måla. Man får bara massa färg på sig. Också måste man stå böjd, så man får ont i ryggen. Färgen går såklart inte bort så lätt från kroppen. Så man får stå och tvätta av sig hur länge som helst. Och alla flugor älskar färgen. Så man blir attackerad av flugor hela tiden. Ush vad jobbigt det är. Och oftast så måste man måla mer än en gång. Så det blir dubbelt så jobbigt.

 Dåliga nagellack. Hatar inte ni också när man målar på nagellack en dag. Och dagen efter så har det redan börjat försvinna. Så man måste antingen ta bort det, eller måla på mer. För det är inte så snyggt när det har börjat försvinna. Därför undviker jag att måla mina naglar.

 Dålig andedräkt. Om man står och pratar med nån som har äcklig andedräkt, så håller man på att spy. Problem med att borsta tänderna eller? Sen undviker man dom så mycket som möjligt. Om man själv har dålig andedräkt, gör nåt åt det! Det är disgusting.

För mycket piercingar. Dom som går runt mer typ 10 piercingar i ansiktet. Ett ord har jag att säga till dom. Fult. Vad är meningen med att ha typ, två i ögonbrynen, fem i läppen, en i näsan och två genom kinden? Ush! Och sen dom som har typ en korsett med piercingar. Gud vad äckligt.


Morgonfrisyren. Om man duschar innan man går och lägger sig. Så vaknar man på morgonen, och håret står åt alla håll. Det är jobbigt. Då är det ända man kan göra att blöta på håret. Jobbigt. Nej, jag gillar inte min morgonfrisyr. Så vi får hoppas på att det inte börjar brinna mitt i natten. Så jag måste gå ut och visa alla min frisyr.



Svensk sommar. Om man nu kan kalla det för sommar, när det regnar hela tiden. Det är bara några veckor som det är riktigt fint väder, så man kan sola. Sen är det molnigt och regnigt och kallt hela tiden. Nej, sveriges sommar är sämst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla fjortis!

2009-07-14 @ 18:48:30
Postat av: Julia♥

Haha, varför är jag fjortis då?

2009-07-15 @ 00:35:37
URL: http://amazingjulls.blogg.se/
Postat av: Gina

jag fattar inte bilden:S

2009-07-21 @ 15:44:16
URL: http://jejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0