Enformigt

Det är väldigt enformigt att stå och måla hela tiden. Jag har nyss målat i två timmar. Gud vad jobbigt det är. Stackars Marielle som ska måla i en vecka typ. Om hon inte skulle göra nåt annat också. Men ändå, jobbigt att måla hur länge som hellst.

Nåt annat som är enformigt just nu är min blogg. Jag skriver bara om att jag målar hela tiden. Men jag orkar faktiskt inte skriva så mycket. Nu har min blogglust börjat försvinna. Men jag lovar er minst ett inlägg om dagen. Även om det inte blir så roligt alla gånger.

Vi har i alla fall kommit ganska långt på utsidan av huset. Lite mer än hälften.
Det där är formen på vårat hus. Ungefär. Rolig jag vet. Men i alla fall. Det är klart där dom tjocka strecken är. Så det är inte så mycket kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0