Förlåt

Hahah, nej jag vet att jag inte är lik Blondinbella. Haha, jag är brunett och har lockigt hår. Hon är blondin och har rakt hår. Och vi är inte lik på nåt annat sätt heller. Jag ville bara se vad alla skrev när jag kommenterade så. Och såklart så ville jag ju ha mer besökare, haha. Dagens skämt, jag är lik blondinbella (Brunettbella, hon har faktiskt färgat håret). Haha, det var kul. Alla trodde ju att jag var seriös. Phahaha. Ja, isf så vet ni nu att jag inte var det. Jag upprepar inte var seriös.

Vad gör alla då? Jag sitter och sjunger karaoke på youtube. Haha. Grannarna borde skaffa öronproppar. Hihi. Det låter inte så bra, måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0