Hissa och Dissa

Jag måste bara få köra en sån här hissa och dissa. Bara för skojs skull.



Om ni köper sån här spray som man ska ha i håret när man plattar det. Då ska ni inte vara inne när ni sprayar det. För golvet blir hur halt som helst. Man kan ju inte gå här inne. Jag skulle spraya lite på mitt rum för att det typ stank här inne. Och efter det så är det livs farligt att gå här inne. Typ bambi på hal is.







Tummen ner för disktrasor. Dom bara stinker
och är äckliga. Om man har tagit på en så
stinker handen. Ush och fy och blä.









Tummen upp får det bli till att resa. Jag älskar att resa, vare sig det är inom Sverige eller inte. Som jag, jag ska ju till Göteborg snart, hur härligt är inte det då? Och det är ju härligt att resa utomlands också. Och bli riktigt brun där. Tänk er, stekandes sol. Ligga på en strand, och bara leva livet. Mums










Pengar. Hur kul är det inte att ha mycket pengar då? Man kan shoppa hur mycket man vill. När man vill. Göra jättekula saker hela tiden. Tänk om man vann en miljon eller nåt. Då skulle hela min garderob blivit utbytt. Haha. Det finns så mycket som jag vill ha. Och då skulle jag fixa mina naglar. Ååh, vad kul det skulle vara med mycket pengar. Haha.

Kommentarer
Postat av: Gina

haha min syrra har spejat sånt i sitt rum. Hon har ramlat av det, katten har glidit^^

2009-07-21 @ 09:04:03
URL: http://jejna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spraya i håret då, inte golvet

2009-08-19 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0