Hissa åh dissa

Dissa:

Hicka
Det är ju bara jobbigt. Och ont gör det.
Varför får man hicka egentligen?
Jag får det ganska ofta efter jag har ätit.
Onödig sak dedär.

Dåliga snoddar
Ni vet sånna snoddar som när man har
använt dom en gång så är dom aldeles
uttöjd sen. Det ska vara riktiga snoddar,
med bra gummiband. Och tyvärr så är det
väldigt svårt att hitta.

Hissa:

Bikinis
Tänk vad fult om alla gick runt i baddräkt.
Och man skulle typ inte bli nå brun om magen.
Om man inte solade i underkläder vill säga.
Nej, tur att det finns bikinis. Och dom finns ju
i så många modeller och färger. Ja i love it.

Hudlotion
Det är roligt att smörja in sig. Och dessutom
är det ju bra också. Man får så fin och len
hud när man smörjer in sig ofta. Jag
glömmer det typ hela tiden. Men försöker
göra det varje gång efter jag har duschat.

Kommentarer
Postat av: josefine

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg :)

2009-07-19 @ 10:08:31
URL: http://brandbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0