Hissa och dissa

 Finnar. Det är det värsta som finns. Dom ska alltid komma fram precis då man inte vill. När man ska göra nåt speciellt, eller vill vara extra fin. Ja då ska dom komma fram. Och mitt i fejjan ska dom vara också. Jobbigt är det i alla fall. Snacka om att finnarna vill ha uppmärksamhet. Nej ush till finnar.



 
Brända läppar. Om man bränner sina läppar, då ser det ut som att man har rött läppstift på sig. Och det är inget som jag gillar. Knallröda läppar. Samtidigt som det gör ont. Så kom ihåg att använda solskydd även där. Jag och Marielle köpte lypsyl med solskyddsfaktor i. För sist vi var i göteborg, då brände vi våra läppar. Haha.




Fläkt. Hur skönt är det inte att starta fläkten en varm sommardag? Man sitter inne och det blir jättevarmt. Då är det bara att starta fläkten. Då blir det svalt och skönt. Vet inte hur jag skulle klara mig utan den när det blir supervarmt inne. I love it.




Mascara. Utan mascara så ser man hur trött ut som hellst. Bara man har litelite mascara på fransarna så ser man mycket fräschare ut. Piggare, och gladare. Ja tänk om det inte fanns mascara, då vet jag inte vad jag skulle gjort.




Jag gillade det här med att hissa och dissa. Det var kul. Kanske ska fortsätte med det. Och göra en ny kategori. Vi får se.

Nu har jag typ packat klart. Eller jag kommer inte på nåt mer att packa. Men jag lär väl komma på nåt jag glömt lite senare. Jag tror jag har det mesta. Jag lär ju inte skriva i min blogg på sju dagar nu. Om vi inte hade tänkt att gå på ett internetcafé vill säga. Men det tror jag inte. Eller om dom har dator på vandrarhemmet vi ska bo på. Men det tror jag inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0