Jiihaa

Här var det lätt att sova. Vaknade vid halv tio av att pappa håller på och spikar. Och då gör han det på utsidan huset, precis vid mitt rum. Jobbigt. Men så är det när man vill få det finare på utsidan huset. Men efter jag vaknade, så låg jag bara i sängen. Orkade inte göra nåt annat. Hade liksom inte lust att sätta mig vid datorn. Men ändå så gjorde jag det. Fast en timme senare.

Vad ska man göra idag då? Ingen aning. Ta det lugnt? Kolla på film? Eller, ska jag höra om Ebba vill gå på stan eller nåt liknande? Vet inte vad jag vill just nu. Ääh, jag sitter vid datorn en stund. Och sen kan jag börja tänka på vad jag ska göra.
Vi lär väl höras lite senare. För jag kan ju inte leva med att skriva ett blogginlägg om dagen. Utan det blir oftast ett par stycken.  Haha, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0