Julias frisyrer genom åren



-04
Då hade jag mest jämt uppsatt hår. Oftast i en "bulle" bak på huvudet.

-05
Långt hår hade jag då. Väldigt långt. Och helt vanligt utsläppt hår.

-06
Då körde jag på diadem. Jag hade alltid mitt deadem på mig. En gång så tappade jag det i sjön. Då köpte jag ett precis likadant. Beroende.

-07
Överdriven snedlugg. Liksom vad tänkte jag på? Och alltid det där hårspännet. Och då menar jag alltid.

-08
Då hade jag färgat håret mörkbrunt med ljusa slingor. Sen hade jag väl oftast vanligt utsläppt hår.

-09
Nu kör jag oftast på ett hårspänne bakåt med luggen. Jag antar att jag kommer tycka att det är fult om några år.


Som ni ser så har jag fått lockigare och lockigare hår för varje år. Jag tycker att det kunde ha stannat -05. Där var det lagomt lockigt. Nu är det för mkt tkr jag.
Och som ni kanske också ser så var det så att, när jag hittade nåt jag tyckte var snyggt, då körde jag på det. Och jag bytte aldrig frisyr. Som diademet, eller hårspännet. Jag hade det hur länge som hellst. Och varje eviga dag. Not so beautiful.
Jag har typ aldrig vågat gjort nåt med mitt hår. Som att klippa det kort. Det mesta jag har gjort det är att ha färgat det. Och det ångrar jag nu. För fan vad jobbigt det är att färga utväxten. Nu tror jag dock att det snart har växt ut. Men jag vill nog fortsätta att tona håret brunt. Eller så vill jag ha ljust hår. Men då blir det ju också jobbigt med utväxt. Jag kanske ska fortsätta med den toning jag använder nu.

Ser ni vad annorlunda jag ser ut om man jämför -04 med -09. Haha, ganska roligt.

Aja, nu ska jag väl äta. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: sara

kenza har skrivit om dig på bloggen , kul

2009-07-16 @ 16:00:24
Postat av: Elin

du har så fint lockigt hår :)

2009-07-16 @ 17:32:26
URL: http://eliinpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0