Läggdags

Nu ska jag sova. Jag fick iaf besöksrekord idag, eller igår? Vet inte vad jag ska säga, eftersom klockan är över tolv. Massor med besökare. Jämfört med vad jag brukar ha alltså. Vilket inte var så mycket innan men. Jag kan ju säga att det inte blev så mycket som alla stora bloggare har. Jag fick betydligt mindre. Haha. Om dom skulle få lika många besökare som jag fick på en dag. Då skulle dom nog börja gråta. Så lite är det haha. Men som sagt mycket för mig.

Sluttjatat om det.

Nu ska jag som sagt sova. Först ska jag läsa lite. Men sen ska jag sova. Och imorn fyller pappa år. Så då ska det firas. Ni får se då vad jag har köpt till han. Alla måste skriva grattis till han imorn ;) Haha, naaht.

Jaja, godnatt, sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0